Vorup FB Old Boys

Get Adobe Flash player
Generalforsamlingen den 8. november 2019 med ialt 63 deltagere gik som vanligt  godt med fortrinlig ledelse af dirigenten, advokat Palle Svendsen.

Bestyrelsens beretning blev godkendt og regnskabsorienteringen blev taget til efterretning. Efter 10 år som formand ønskede Per Simonsen ikke genvalg. Bestyrelsesmedlem Gert Christensen blev nyvalgt som formand for en 2-årig periode, og bestyrelsesmedlemmerne Kim Højlund og Niels Hosie blev begge genvalgt for en 2-årig periode. Thomas Råby Pedersen blev nyvalgt som bestyrelsesmedlem for 1 år, da han besatte den nye formands ledige bestyrelsespost, der skulle vælges om 1 år efter en sædvanlig 2-års periode. Lasse Mikkelsen blev genvalgt som suppleant for en 2-årig periode.

Kontingenterne for aktive og passive medlemmer blev efter bestyrelsens indstilling vedtaget som uændret!

Umiddelbart efter selve generalforsamlingen blev Falko Thuesen KÅRET som årets “boyser” 2019, og Orla’s Mindepokal, skænket af familien Bosten, blev tildelt Finn Madsen for en særlig bemærkelsesværdig indsats som frivillig leder gennem mange år.
Efter selve generalforsamlingen blev der serveret  gule ærter eller dansk bøf efter eget valg! Det var første gang siden 1952, at  antallet af kuverter med gule ærter “tabte” til antallet af kuverter med dansk bøf. Resultatet :  33 dansk bøf mod 30 gule ærter!!!!

Efter spisningen blev Flemming Nielsen KÅRET som årets leder 2019 for en mangeårig indsats som leder og træner, og Jonas Vestergaard Mogensen blev KÅRET som årets 1.holdsspiller 2019.
Herefter var der som sædvanlig et fantastisk amerikansk lotteri-stort tak hermed til alle sponsorerne for opbakningen--der var mange deltagere, som blev godt begavet!!
KLIK HER for at se årets kåringer
KLIK HER for at se årsberetning med referat
KLIK HER for at se billeder fra generalforsamlingen